Dacia 1100


Dacia Berlina

Dacia Nova

Dacia Solenza


 

ISTORIC GAMA

Dacia 1100

 

       Primul autoturism purtând marca Dacia. Realizata dupa licenta Renault 8, Dacia 1100 a fost produsa între 1968 si 1972 în aproape 38.000 de exemplare.

 

Dacia Berlina

 


      Lansat la 20 august 1969 sub numele de Dacia 1300, acest model a fost fabricat pana la 21 iulie 2004. Cu o productie totala de 1 953 730 de unitati, acest model poate fi considerat, pe buna dreptate, drept prima masina nationala a românilor. Dupa expirarea, în 1978, a acordului de licenta (Dacia 1300 având la baza modelul Renault 12), automobilul cunoaste mai multe modificari, care vizeaza atât estetica vehiculului cât si partea mecanica. Astfel, în 1979 are loc prima restilizare majora iar modelul este redenumit Dacia 1310 - indicativ pe care si-l va pastra pâna în 2001. În total, de-a lungul anilor au loc sase operatiuni de restilizare (majoritatea la nivelul farurilor, al calandrului, volanului si plansei de bord).
       Modelul a fost declinat în numeroase versiuni, dintre care cele mai cunoscute sunt :

        a) -Dacia Break(Produsa intre 1973 si 2004)
        b)-Dacia 1320 (Versiune bicorp, produsa între 1987 si 1990 )
        c)-Dacia 1325 Liberta (Versiune bicorp cu un design evoluat din cel al modelului 1320, produsa între 1991 si 1996. Productia cumulata a celor doua versiuni bicorp (1320 + 1325) depaseste cu putin 7.800 de exemplare.)

       e)-Dacia 1410 Sport (A fost asamblata în anii ’80 într-un numar limitat de exemplare.În total, în cele peste trei decenii de existenta, Dacia Berlina, împreuna cu derivatele sale, a fost produsa în aproape 2 milioane de exemplare.)


Dacia Nova

 

      Primul automobil de conceptie 100% româneasca.
       Modelul a fost lansat în fabricatie în 1995 sub forma unei berline bicorp cu hayon.
        În 1997 are loc prima restilizare (care afecteaza în principal designul calandrului si al farurilor, precum si plansa de bord) si tot atunci apare si varianta tricorp, care pastreaza solutia practica a hayon-ului. În acel moment, gama este declinata în versiunile Nova 523 (bicorp) - care va ramâne în fabricatie pâna în 1998 - si Nova 524 (doua volume si jumatate).

Dacia Solenza

 

         Dacia Solenza a marcat reannoirea ofertei Dacia si relansarea marcii in Romania si pe pietele de export si a pregatit terenul pentru lansarea viitoarelor modele prin organizarea structurilor si proceselor.
        De la lansarea sa in aprilie 2003 si pana la oprirea fabricatiei in martie 2005 au fost comercializate in jur de 80.000 de autoturisme Solenza, din care aproape 20.000 la Export.
        Gama Solenza a fost propusa in 2 variante de motorizare Renault : benzina - 1.4 MPI si Diesel - 1.9D si numeroase versiuni de echipare : Europa, Confort, Rapsodie, Avantage, Clima si Scala.




 

 

 

 

ISTORIC
ISTORIC DACIA
ISTORIC GAMA
ISTORIC LOGO

 

 

 

 

 

 

Rezultate Vimax Extender
Vimax Extender a fost dezvoltat de catre unul dintre cei mai cunoscuti medici urologi, Dr. Mario Dumitrascu.